lørdag 4. april 2009

Heim, kjære heim

Dette er då soverommet mitt og badet mitt i USA. Alt ser kjempefint ut! Senga ser skikkelig deilig ut, og den har kvit ramme og rosa teppe. Det er nesten som ein drøym som aldri har gått i oppfylling før no!
Senga med det rosa teppet står i stil med speilet, som også er rosa. Kommoden, nattbordet, skrivebordet og hylla er i kvitmalt tre. Alt matchar alt. Eg elskar rommet mitt, og eg gler meg til å henge bilete på veggane!

Soverommet mitt ligg i kjellaren, som eigentleg er første etasje sidan det er på bakkenivå. Eg har fin utsikt ut i hagen. I kjellaren er det TV- stove, bad og mitt soverom, som alt er i min disposisjon. I TV- stova er det eit stort biljardbord, så no skal eg bli ein mester i biljard! Alle romma er moderne og koselige, og eg veit at eg kjem til å trivst. Dessutan er det deilig at eg slepp å dele rom med nokon. Ååh, det kriblar i mage, eg glede meg så masse til å komme dit!




1 kommentar:

Oda Marie sa...

Biljardbord! Prikken over i'en det!