torsdag 4. juni 2009

Endelig eit livstegn!

I dag fekk eg ein mail frå familien min i USA! Eg trur det var nesten ein og ein halv månad sidan sist eg prata med dei, så no var det jammen på tide. Både eg og dei har hatt det veldig travelt i det siste, sidan det nærmar seg slutten av skuleåret. Barbara er lærar for 7.klasse, og har hatt hendene fulle. Don har jobba med eit stort prosjekt på jobben, og har jobba masse på kveldstid og i helgene i det siste. Rica tar sommarferie i morgon. Spring Lake High School avsluttar og skuleåret denne fredagen. Off off, og eg har to harde veke igjen :(

Til helga skal eg på informasjonsmøte med Explorius. Eg, mamma og pappa tar fly til Oslo lørdags morgon, så skal vi kose oss i storbyen resten av den dagen. Eg har lyst til Tusenfryd med Oda Marie, men mamma og pappa hadde meir lyst til å gå på sightseeing i Oslo. Vigelandsparken å sånn...
Heile søndagen går med til informasjonsmøte. Det skal vere på Rica Park Hotel i Drammen.
Alle utvekslingsstudentar som skal til USA må gå igjennom ein 2 timers engelsk test (SLEP test) !! Eg skjønne ikkje heilt koffor, for eg skal jo reise uansett om eg gjer det dårleg eller ikkje.
Eg håpar det går bra, og eg trur ikkje eg har noko å grue meg til heller. :)
Møtet varer til 5-6, og etter det reiser vi heim med 10- flyet. Friii frå skulen på mandag!

Vigelandsparken, Oslo.

3 kommentarer:

Oda Marie sa...

LINDA, eg trur vi ska me samme fly:D

Aileen sa...

Jada, bare link, jeg linker deg også ;)

Lise sa...

Ja, jeg reiser med Speak. Og har sånn statsgaranti så jeg skal til California, men har ikke fått familie da..håper jeg får det snart!! :P

Veldig bra blogg du har :)

Hilsen Lise