søndag 21. juni 2009

Alone?

Eg har avreisedato til USA den 1. september, men eg veit ikkje om noken andre som reiser så seint! Alle eg veit om reiser i midten av august eller endå tidligare. Koffor er det berre eg som reiser så seint? Det er skikkelig urettferdig! Etter eg har reist, så skal eg på tre-dagers camp i New York før eg reiser vidare til familien min, og det vil seie at eg berre har 4 dagar med familien før skulen begynne. Dei på explorius sa det berre var bra å komme litt seint, fordi då slapp ein å gå heime åleine utan å vere med nokon på dagtid når vertsforeldrene er på jobb. Så ein ting er jo bra då vertfall! Men likevel, eg føler meg heilt åleine. Tenk om det er skikkelig få som skal på samme camp som meg i New York.

13 kommentarer:

Hannah sa...

Hei hei :)jada, linker deg og. Jeg reiser også med explorius. Tror jeg skal reise 18.august :)

Karianne sa...

Heilt greit ;D eg linke deg og ;) eg reise me AFS :) du då?

Oda Marie sa...

Du skulle reist 25 august du Linda! :)
Men eg trur ikkje det er få som reiser 1. September. Då hadde dei vell fått pressa dei inn tidligare :)

June Mari sa...

Heisann: ) Jeg linker deg også jeg:) Jeg reiser med Aspect:) Har du hatt noe kontakt med familien din enda? Er du isåfall fornøyd med de?:)

June

Hallgjerd sa...

Så klart:) Jeg linker deg også! Ja, jeg reiser med AFS:)

ingunn sa...

Selvfølgelig kan du linke! Linker deg tilbake:) Ja, jeg reiser med afs;)

Ina sa...

Eg reiste 29 august i fjord, var mangen som reiste seint då, så helt sikker på at du møter nåkken på veien :)

Dorthe sa...

Hei :) jeg skal til USA ja!
reiser med AFS :)

Frederikke Marthine sa...

Jeg drar 26.august, men har ei venninne som drar 1.september med explorius, tror dere skal på samme campen. :-)
greit om jeg linker deg?

Anne R sa...

Hei! Såklart kan du linke :) Jeg linker tilbake! Ja, det er heldigvis mange andre som ikke har fått familie enda, så jeg får bare vente :)

Julie sa...

Hei, jeg reiser den 5 august. Linker deg:D Reiser med speak jeg da:)

Frederikke Marthine sa...

Drar med EF jeg, den er grei :-)
Nei, det har hun ikke, har spurt om hun skulle skaffe det, men tror ikke hun ville det.

Jeanett Åsberg sa...

Hei:) tror ikke du blir alene på campen:p tror du er heldig siden du slipper å "vente" så lenge til skolen din begynner:p jeg kommer til plassen der jeg skal bo ca. 9 dager før skolen begynner, det kan bli interessant:o:p greit at jeg linker deg?