mandag 8. juni 2009

Infomøte!

I helga har eg vore i Oslo/Drammen for å delta på infomøte med Explorius. Møtet var på søndagen, lørdagen gjekk med til sightseeing i Oslo sentrum. Vi var på den nye operaen, vigelandsparken og vi såg MAMMA MIA MUSIKALEN! :)
Den var utrulig bra! Først synst eg det va litt rart at alle sangane var på norsk, men det glømte eg fort! Alle var utruleg flinke å synge, og eg må innrømme at eg faktisk likte musikalen betre enn filmen. Det var meir kraft og spenning i musikalen.

Mamma Mia musikalen.

Mamma Mia musikalen. "Donna and the Dynamites"



Mamma og Pappa i Vigelandsparken.

Vi sov på Clarion hotell i Drammen, og halv 10 om morgonen var det klart for SLEP- testen. Den var inndelt i to seksjonar, ein med lytte-oppgåver og ein med skriveoppgåver. Det var 74 avkryssingspm. i kvar del. I begynnelsen var det så lett at det var morsomt. Det var bilde av f.eks noken som stod utafor eit hus, og så var eit av alternativa "they are swimming in a pool". Hehe..
I slutten var det eigentlig litt vanskelig. Det var spørsmål med masse vanskelige ord, og det handla om kva slags kjemikalier som er brukt til å rense badebasseng, og korleis kvinner i USA fekk stemmerett i 1920. Eg blei ferdig med alle spørsmåla vertfall, og eg trur eg hadde mesteparten rett og. Håpa eg!
Frå kl. 12 begynte sjølve informasjonsmøtet, og det var veldig interessant! :) Fekk masse ark med forsikringspapir , " reiseguide", visum og masse andre ting. Dei snakka om korleis vi kunne forberede oss til USA-turen på best mogleg måte, og korleis vi skulle takle ulike situasjonar som kan oppstå. Vi gjekk gjennom reglar, soft landing camp ++..
Explorius hadde fått to tidlegare utvekslingstudentar til å komme å snakke om korleis dei hadde hatt det, og erfaringane deira. Det var veldig smart av explorius, og eg fekk masse tips og råd. :)
Håkon og Sara heitte dei. Håkom kom frå Drammen og budde i Minnesota i USA, medan Sara kom frå Sverige, og budde i Ohio i USA. Sara var kjempehyggelig, og vi satt å snakka med ho på toget frå Drammen til Oslo. Alt det ho sa fekk meg til å glede meg endå meir til å reise!

Pappa og tidlegare utvekslingsstudent Sara.

Informasjonsmøte på Rica Park Hotell i Drammen.


Flyet vårt heim til Førde. Ein og ein halv time forsinka...

3 kommentarer:

Hannah sa...

Hei, skal også til usa med explorius :) greit om jeg linker deg?

Stine sa...

Heihei:D Jeg reiser med EF. Selvfølgelig, linker deg og jeg;D

Jenny Elise sa...

Hei! Linker deg tilbake jeg :)