tirsdag 21. juli 2009

Please don`t happen to me!

"Gulvet var dekket av hundeavføring, sengen var full av hundeurin, og maten måtte hun kjøpe selv. Anne (17) opplevde et amerikansk mareritt under utvekslingsoppholdet."

Eg hatar å høyre om sånne skrekkhistorier. Først og fremst fordi eg synst så utruleg synd på dei som får Amerikadrømmen sin knust på den måten. Eit utvekslingsår skal jo faktisk vere ei positiv og lærerik oppleving for både studenten og familien... Eg synst det er bra at mange utvekslingsorganisasjonar har slutta med å betale vertsfamiliane. Då kan ein på ein måte vite at familien har lyst å ha akkurat deg, og ikkje pengesummen dei får for å ha deg der. Det blir med ein gong litt meir personleg synst eg.

Tidlegare utvekslingsstudent hos vertsfamilien min, Joanna frå Portugal. Ho hadde ei veldig positiv oppleving av familien! :)

"I det nye hjemmet ble Anne møtt av det verste synet hun noen gang hadde sett. Gulvet var dekket av hundeavføring, luften var tett av tobakksrøyk og stanken var enorm. Hygienen var så dårlig, at huset kort tid etter ble erklært ulovlig å bo i, av politiet."

Vertsfamilien ein bur hos under eit utvekslingsår betyr nesten alt for korleis ein opplever året sitt, og då er det viktig at vertsfamilien og studenten passar saman. Då igjen er det viktig at organisasjonen ein reiser med brukar litt tid og energi på å finne den perfekte familien. Eg sjølv reiser med Explorius som tar imot 100 studentar til USA kvart år. Då veit eg at dei har mykje meir tid til kvar enkelt person, og ein drukner ikkje i mengda.. Ein blir attkjend og dei veit kven du er når du møter dei eller snakkar med dei på mail eller telefon. Viss ein utvekslingsstudent har hatt ei dårleg erfaring med eit selskap, så trenge jo ikkje det å bety at det er eit dårleg selskap. Det tyder heller på at det skjer litt for mykje i svingane på same tid, og at dei heller burde slakke litt med..

"
I amerikanske medier har det den siste tiden kommet frem flere lignende saker som viser at Anne ikke er alene. Bare i Scranton har flere av studentene rapportert om usle boforhold, med underernæring, trange og skitne leiligheter og utrygge forhold, ifølge CNN Det har blitt rettet sterk kritikk mot mangelfull kontroll og omsorgssvikt. "


f.v: Cece og (snart ektemann) Steven, Rica, Don og Barbara. Min vertsfamilie!

Det einaste eg kan gjere er vel å håpe på at ingen eg kjenner må oppleve noko sånt. Sjølv er eg på den sikre sida når det gjeld vertsfamilie, fordi eg har komt i så god kontakt med dei, og dei har tidlegare hatt to andre utvekslingsstudentar som eg har snakka med. Men lykke til alle sammen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så ut til å være en bra familie =) tror ikke du skal tenkte på fortellinger som blir sakt :)

Jeg reiser enten 31 juli eller 11 august :)


Hanneiusa0910.blogg.no :)

Anonym sa...

Det går nok veldig bra med familien ja:D

Du er jo heldig som får laaaaang-fri i sommer da:D

Hanneiusa0910.blogg.no

Elisabeth sa...

Bra skrevet, helt enig! Jeg har et supert inntrykk av min vertsfamilie, så jeg håper jo da bare på det beste. Lykke til! :)

Elin sa...

Hej! ja :D vi kommer ju bo ganska nära varandra! :) fint vid vattnet ;D jag reser med STS, hälsingar Elin

Hedvig sa...

Jag reser också med explorius! vilket datum åker du? vilken hemsk historia om hundavföring på golvet, ush! btw, kan jag länka? :)

Elij sa...

Åh det låter jättehärligt! :D jag är också jätteglad för att få bo så nära Lake Michigan :D självklart kan du länka mig ;)

Hedvig sa...

Jag har fått en jättebra värdfamilj i Florida :) de verkar super-trevliga! du verkar också ha fått en bra placering :)