torsdag 2. juli 2009

Godkjenning frå skulen

Då var året mitt i USA blitt godkjent som vg2 media og kommunikasjon, sånn at eg kan begynne rett i 3. klasse når eg kjem heim! Det er fint at eg får fortsette å gå i klasse med dei eg går i klasse med no. Vi er på ein måte blitt sammenspleisa, og det hadde vore veldig kjipt å blir splitta...
Eg fekk brev i posten av rektoren hin dagen, så no er endeleg alt (nesten) i boks! Det einaste eg trenge å gjere no, er å sende inn ein søknad til lånekassa om stipend, og å ha møte på den Amerikanske ambassanden i Oslo 3. august.
Eg blei veldig letta då eg fekk brevet, for no veit eg endeleg litt meir om kor eg står i forhold til utdanninga. Det er liksom litt greit å vite. Det er litt rart å tenke på at når eg kjem igjen frå USA, så har eg berre eit år her i Sogn og Fjordane før eg må flytte igjen. Next stop blir Volda/Bergen/Oslo, avhengig av kor flink eg er...

1mka 08/09. Avslutning hos læraren vår Anne Brit.

Ingen kommentarer: