tirsdag 7. juli 2009

Pakke, pakke, pakke..?

Ditta er det eg skal pakke med til Australia for 10 dagar.. Lure på kor mykje det blir når eg skal pakke til USA, og skal vere vekke i 10 månader! :S

Off off, eg har ikkje peiling på ka eg skal pakke med meg til USA! Eg veit at det er ganske lenge til eg skal reise, men eg føler for å begynne å tenke litt på det.
Eg kan ta med to koffertar med 20kg i kvar, men eg har ikkje heilt bestemt meg for om eg skal ta med to endå. Eg skal prøve å pakke med meg minst mulig ting, sånn at eg heller kan kjøpe masse nytt der borte. Uansett så trenge eg vertfall to koffertar heim att, så kanskje det er like greit å ta med to no? Eller skal eg reise med ein, og heller kjøpe ein ny ein der borte? Huff huff dette er vanskelig! :( Eg trur eg må berre vente å sjå litt når det nærmar seg meir kva eg gjer... Når eg reiser 1.september er no dei fleste andre utveklingsstudentane reist, så då kan eg få litt tips og triks :)

Det blir to laaange flyturar i sommar. Godt eg har nakkeputa mi! :)

For tida så nyte eg sommaren med jobb, venna og kjærasten. Her er bilder frå hin dagen då eg og beate bada på brygga:


2 kommentarer:

Nora Utter Finnesand sa...

er det ikke 2x23 med kofferter da?.. det er det for de fleste andre i alle fall! gleder meg til og følge året ditt.

Cecilie sa...

Hei, jeg ser du har linket meg, noe som er helt greit, jeg bare lurte på om du kunne bytte link, for jeg har bytta blogg nå?