søndag 19. juli 2009

What? Berre 43 daga igjen...?

No er det 43 dagar igjen til eg reiser til USA. Det er over 6 veke til, men om det er bra eller dårleg veit eg ikkje heilt.. Eg føler ikkje at eg kjem til å få nok av alt her heime før eg reiser. Eg glede meg sinnsjukt til å reise til statane, men eg grue meg litt og. Mange utvekslingsstudenta har allereie reist, eller reiser no den nærmaste tida, og eg er heilt utruleg misunnelig på det og! Dei er heldige som får oppleve meir av sommaren der borte. Eg får berre eit par dagar før skulen begynne.
I tillegg føler eg at det er så mykje eg ikkje har fått gjort endå med tanke på USA greier. Eg har ikkje eingong vore på ambassanden endå! Og eg veit ikkje korleis det går med stipendet. Fekk beskjed om at behandlingstida var 8 veke ( og det er jo søren meg TO månader!). Eg har takka nei til skulen i Norge og sånn, men eg har ikkje snakka noke meir med rådgjevaren på skulen min i USA. Eg har satt opp ein plan på kas fag eg må ta der borte, men sjølvsagt har eg ikkje gadda (late, late meg!) å sendt den vidare til han. Får håpe at alt det der går i orden så det ikkje blir noke tull med godkjenninga.
Eg er ikkje på langt nær ferdig med å kjøpe gavar til vertsfamilien min. Eg veit eg skal ta med ostehøvel. Noken andre forslag??

Ka anna kan eg kjøpe til vertsfamilien? Ka har dåkke andre kjøpt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan lage et foto-album=) om deg og hjemmeplassen din.

Hanneiusa0910.blogg.no

Oda Marie sa...

+ litt sjokoldane, norsk sjokolade av eit eller anna slag. slår aldri feil ;) nam :)