mandag 11. mai 2009

Utolmodig? eg?

Eg føler at det har gått så utrulig lang tid sida sist eg snakka med noken i vertsfamilien no. Sist gang var for 2-3 veker sida, men det følest så mykje lenger! Eg sjekke emailen min heile tida i håp om eit "livstegn"... men neida. Eg veit at dei har veldig mykje å gjere for tida, og eg skal berre vere glad for at eg har fått vertsfamilie i det heile tatt. Men av og til lurer eg på om dei ikkje vil ha meg likevel, eller tenk om dei angrar eller har ombestemt seg for å vere vertsfamilie?
Det er nok berre eg som fantaserer, og eg blir berre så sjalu når eg leser at alle andre har snakka så masse med familien osv.. Eg og har lyst! Eg gledar meg skikkelig til å reise, og eg har lyst til å ha kontakt med dei i USA ofte. . Eg synest vertsfamilien min er så hyggelig, og det er så kjekt å snakke med dei. Eg vil helst at det skal skje noke nytt heile tida.

Don og Barbara

1 kommentar:

Sarah Wee sa...

hadde vært suupert å komt på samme plass som noen nordmenn! ingenting er bedre. Michigan er vertfall bedre enn south og north dakota! haha.. håper virkeligen jeg kommer en plass hvor det faktisk er mer enn 1000 innbyggere! ja, jeg skal til chicago gateway :)

linker deg også:)