tirsdag 12. mai 2009

Michigan here I come!

Tenkte kanskje at eg skulle legge ut eit bilete av kor eg skal bu neste år. Eg skal då bu i Spring Lake i Michigan, ein liten by ved kysten av Lake Michigan. Sjølve Spring Lake har ca. 3000 innbyggarar, men ligg berre ei mil frå Grand Haven som har 13 000 innbyggarar. Deretter igjen ligg Spring Lake/Grand haven ca. 5 mil frå Grand Rapids som har nesten 200 000 i populasjon.

Eg trur det skal vere stort nok for meg!





Grand Haven, USA

Grand Rapids, USA

9 kommentarer:

Helle sa...

Hei :)
Jeg kunne ha valgt østkysten, men jeg gjorde det ikke. Det er ikke helt sikkert at jeg kommer til østkysten enda heller da ;P Du er utrolig heldig som har fått vertsfamilie! Jeg holder på å bli gal av all ventinga! ;P

Helle sa...

Ja, jeg tror nok det er familien som har mest og si, og også folka på skolen osv :)
Jaa, jeg gleder meg noe sinnsykt! Ja, det er det jeg tenker jeg og.
Jeg håper ikke jeg er en av de som må sitte å vente hele sommerferien! ;P Åh, du er heldig. Jeg hadde sendt inn hele søknaden min i november jeg, og jeg var på intervju osv. for over et år siden, så jeg har venta en stund kan du si :P Jepp, reiser med aspect:)

Gry sa...

SV:
Det er greit at du linker meg vet du;) linker tilbake :)
Jeg reiser den 4 august. Hva med deg? og når skal du på møte i drammen? 6 eller 7 juni? :)

Gry

Karine sa...

sv: klart det er greit du linker meg :) linker deg tilbake jeg!

Gry sa...

SV: Jeg skal også den 7 juli, så da møtes vi sikkert :) Blir digg å ha hele sommeren hjemme da :)

Idun Ølnes sa...

Hei!

Eg skal bu i ein by som heiter Wausau:) Reiser forresten med AFS. Linkar deg til bloggen min viss det er greitt:)

Dagfrid sa...

kult! du er heldig so ha fått vertsfamilie.. ha du nettopp fått?
ja eg ska landa i Chicago :)
hehe, ja da hadde vore artigt ;-)

:-) sa...

Kom ikke så langt unna meg du da : ) Jeg skal til North Dakota!

ingrid sa...

Hei! Du e heldig som har fått vertsfamilie :D Kult at du kjem frå jølster! :D